Generelt for seniortennis

Seniortennis i Aars Tennisklub gælder for personer, der er 19+ år. Her har vi plads til både de, der vil spille fast som turneringsspiller og de, der vil dyrke tennis som en sjov motionsform med sine venner. En del af at være seniorspiller i Aars Tennisklub er også det sociale. Derfor er der også igennem et år forskellige events, hvor det sociale er i højsædet. Det kunne f.eks. være en aften med vinsmagning eller grill-arrangement.

Ungdom
Ungdom-tennis er for gruppen 19-24 år, der vil udfordres både fysisk og teknisk. Om man vil være turneringsspiller, spille hold kampe og turneringer, eller om man vil spille tennis, fordi man syntes, det er en sjov fritidsaktivitet, er underordnet. Vi har plads til både de top seriøse og hyggespillerne.

Turneringsspiller
Som turneringsspiller i Aars Tennisklub for du mulighed for at træne og udvikle dine tekniske færdigheder på et kompetent, hårdt arbejdende og socialt seniorhold. Dette kan også give adgang til at blive udtaget til holdturneringskampene i 3. division for mænd og 2. division for kvinder.

Motionist
I Aars Tennisklub kan vi også rumme dem, der ikke nødvendigvis har behov for at spille kompetitive kampe. Vores seniortræningshold kan også bruges som en god form for motion. Tennis er en meget effektiv og sjov form for idræt, som alle kan være med på, uanset om man har spillet i 0 eller 25 år. Tennis er en idræt for livet.