Tennis og Padel Camp

Hvert år inviterer Aars Tennisklub kommunens børn til en Sommer Camp med tennis og padel. Campen har mere end 25 år på bagen, og har aldtid været eftertragtet. Som noget nyt er der kommet padel til, da klubben har fået 2 nye padelbaner.

Campen henvender sig til såvel medlemmer som ikke medlemmer - piger og drenge i aldersgruppen 8 til 14 år. Normalt er fordelingen fifty fifty mellem medlemmer og ikke medlemmer. Der er normalt deltagerne fra flere byer i kommunen, og nogle gange har feriegæster fra ud- og indland deltaget.

Campen foregår i den første uge af skolernes sommerferie - uge 26 eller 27 alt efter, hvornår ferien starter.

Tennis og Padel Camp er:

• 4 dage med fuld aktion med tennis og padel krydret med masser af andre aktiviteter og sjove indslag.
  • Gratis frugt og saft hver dag.
  • T-shirts m.m.
  • Masser af nye venner på en fed måde, hvor det at have det sjovt i fællesskab har første prioritet.

Campen strækker sig over 4 dage fra kl. 9 til kl. 15, dog afsluttes den torsdag med et fælles arrangement, hvor forældre og søskende inviteres ind til en festlig afslutning med fælles spisning og spil på banerne.

Man skal være hurtig med tilmelding, da klubben kun har 30 pladser, og de bliver normalt hurtig besat. Tilmelding starter som regel i marts måned, men hold øje med hjemmesiden eller skriv til os.