Turnering

Som senior har man flere forskellige muligheder for at komme til at spille kompetitivt mod andre spillere på flere forskellige niveauer. Rundt omkring i Danmark afholdes der flere turneringer om året, som passer til lige præcis dit niveau. I Aars Tennisklub har vi også forskellige turneringer at tilbyde.

Holdturnering
Som en del af JTU's holdturnering har Aars Tennisklub pt. to senior hold: et damehold og et herrehold, der henholdvis spiller i 2. og 3. division. I løbet af en sæson der strækker sig fra april til september kan man komme ud og spille op til 10 holdkampe i ens pulje.

Aars Open
Dette er en turnering som er vores største tilløbsstykke. Aars Open afholdes hvert år i starten af juli, hvor spillere fra hele landet på forskellige niveauer kommer og bruger en weekend i Aars på at spille en masse kampe og hygge sig med hinanden.