Sparekassen Danmark støtter Aars Tennis & Padel Sommercamp for børn og unge i Uge 27

8. maj 2024 15:18 , af Poul Erik Pedersen

I uge 27 bliver Aars Tennis & Padel vært for en spændende sommercamp, der giver børn og unge en unik mulighed for at dykke ned i tennis- og padelsporten. Arrangementet, der strækker sig fra den 1. juli til den 4. juli, er støttet af Sparekassen Danmark og er åbent for alle børn i alderen 8-14 år, uanset erfaring og medlemsstatus.

Campen vil finde sted på Aars Tennisklub baneanlæg, beliggende på Sports Allé 6, 9600 Aars. Den vil omfatte 4 dages intensiv træning og sjove aktiviteter under kyndig vejledning af erfarne trænere. Børnene behøver kun at medbringe et par tennissko, da ketchere og bolde kan lånes.

Bolette Kristensen, leder af Aars Tennis & Padel, udtaler: "Sommercampen er en fantastisk mulighed for børnene i vores lokalsamfund til at opdage glæden ved tennis og padel og samtidig skabe venskaber og minder for livet. Vi er taknemmelige for støtten fra Sparekassen Danmark, der gør det muligt for os at afholde dette spændende arrangement.

Det er vigtigt at bemærke, at der kun er plads til 30 deltagere, og tilmeldinger accepteres efter først til mølle-princippet. Sidste frist for tilmelding er den 10. juni 2024. Alle deltagere, der ikke er medlem af klubben, får et favorabel tilbud om at fortsætte efter sommerferien.”

For yderligere information om pris, tilmelding med videre henvises til dette link.

Vi ser frem til en uforglemmelig uge med masser af tennis- og padelsjov!